Friday, January 20, 2012

HATI BUSUK HINGGA KE USUS - KASIHAN WARDINA

Blogger Haprak UMPORNO RBF...mohon maaf dari keluarga Wardina bagus.. Lain kali ingat jangan ambil kesempatan atas kesusahan orang lain..Selidik dan tanya dahulu. 


Sanggup menangguk di air keruh kerana kesusahan orang lain. Tiada rasa simpati atas kesusahan Wardina malah ditambah cemuh lagi.Ingat hari ini hari kesusahan orang lain hari kamu juga akan tiba.



Adakah kerana masukkan dalam tweet bermakna mencari publisiti ? Anak Wardina yang berumur 5 tahun lebih berperi kemanusiaan berbanding RBF yang takbur dengan kehebatannya. Anak Wardina,  Azra nak pencuri jadi baik, Azra tak nak dia masuk penjara.” Itulah yang sering diperkatakan Azra Fareera Ikhwan, 5, anak kedua Wardina Safiyyah apabila teringat peristiwa hitam yang meragut perasaan selamat mereka, Khamis lalu.

Bersihnya hati anak ini, walaupun masih dalam keadaan trauma, berkat didikan yang diberikan oleh kedua ibu bapanya membuatkan anak ini mengharapkan supaya pencuri itu menjadi baik, Insyallah doa anak kecil ini akan dimakbulkan oleh ALLAH.

Ini jawapan jiran Wardina yang cukup perihatin dan punya rasa tanggungjawab sesama jiran.

No comments: