Tuesday, November 23, 2010

MENTERI AJAR ORANG BERAK !! ??

Adakah rakyat Malaysia sebodoh ini ? 1Malaysia ada menteri berfikiran tahap gaban ? Malulah rakyat Malaysia hingga nak berak pun diajar oleh menteri.Apa pandangan masyarakat luar sana.Malaysia mencanangkan negara maju, tetapi hendak buang air besar pun terpaksa di ajar oleh menteri..

Saya tidak tahu apa perasaan saya apabila melihat gambar di atas. Walau apa sekalipun mesej yang hendak disampaikan, saya rasa tidak perlulah bagi seorang Menteri untuk duduk di atas mangkuk tandas bagi menunjukkan cara-cara membuang air besar dengan betul. Saya merasakan Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan, DS Kong Cho Ha, seharusnya memecat pegawai-pegawai Perhubungan Awamnya (PR) kerana memberi imej buruk dan memalukannya di khayalak ramai. Mungkin selepas ini pihak-pihak pembangkang akan menggunakan isu ini dan memanggilnya "Mr Flush".-http://khairulryezal.blogspot.com/2010/11/menteri-duduk-di-atas-mangkuk-tandas.html

3 comments:

ahsfantasy24 said...

hadui mcm2..
lg elok klw demo 2-2,
tnds mngkuk n tnds cngkung..

aseny sblum tdika ag
mak ayah ajr..

Cikgu G said...

Betul la..... skrg dgn rasminya saya panggil menteri ni Mr Flush. Memang tak patut......

raudhah said...

Teruknya perangai. Tak malu ke yg duduk ats mangkuk tandas tu, pastu ramai plak yg amik pic dia. Mesti bangga jek rasenya! 'aku duk ats ni pun, dah jadi popular!'

Kalu yg psiko tu, dia mesti terbayang2 camner la laki td wat bila dia2 benar nak lpskan hajatnya kat mangkuk tandas tu. hehehe...