Saturday, November 27, 2010

AKU 1MALAYSIA NAJIB

"Aku 1 malaysia,
bila depan kaum melayu aku adalah melayu,
bila depan orang-orang Cina aku adalah kaum Cina,
bila depan orang-orang keturunan India,
 aku adalah kaum India".
 
Dalam 1 Malaysia. sesiapa sahaja boleh mengaku melayu 
dan diperakukan sebagai melayu contohnya Linda Tsuen teng,
 Ananda krishnan, samy vellu, ling liong sik. Koh tsu Koon,
 kamalanathan adalah melayu dan sebaliknya.

Jadi
jika kamalanathan menang, maka ianya bermakna UMNo menang,
jika Samy Vellu menang, maka ianya bermakna UMNo menang,
jika Koh tsu Koon menang, maka ianya bermakna UMNo menang
Ini adalah kerana aku UMNo

jika mereka bersama aku,
maka mereka itu adalah orang-orang Melayu,
walaupun mak bapak mereka bukan melayu,
walaupun nama mereka bukan nama melayu,
tetapi bagi aku, mereka itu melayu,
selagi mereka menyokong UMNO..

Tetapi jika mereka itu menentang UMNo,
maka mereka itu bukan melayu,
mereka itu adalah pendatang asing,
mereka itu pendatang asing yang  tidak berterima kasih 
kerana  diterima sebagai warga negara,
mereka itu perlu disuruh  pindah kenegara lain!

dalam 1 malaysia,
jika rakyat sudah kurang menyokong UMno,
maka pendatang asing perlu  diberikan taraf warganegara dan dikategorikan sebagi Melayu, demi mengekalkan kuasa UMNo.
inilah konsep 1 Malaysia yang perl anda fahami!

No comments: