Thursday, March 25, 2010

KESIAN KETUA PEMUDA PAS PUSAT DI MALUKAN..

Menurut ceritanya, betapa Us Nasruddin Tantawi telah `dimalukan' oleh peserta forum sewaktu beliau mengadakan lawatan ke Tehran.

Di dalam forum tersebut, ketika seorang Ahli Panel forum membuat pendedahan betapa kerajaan Israel kini telah dilengkapi dengan jet pejuang canggih tanpa `pilot' untuk memusnahkan rakyat Islam Palestine, tiba-tiba bangun seorang peserta dari Lubnan yang pernah menuntut di UIA, Kuala Lumpur menyebut betapa Malaysia mempunyai jet yang lebih canggih dari Israel.

Kata-kata peserta itu membuat dewan forum sepi seketika kerana masing-masing seperti tidak percaya betapa Malaysia boleh mengatasi kehebatan Negara Israel yang sentiasa dibantu oleh Amerika itu. Peserta dari Lubnan itu menyebut, " Jika Israel dikatakan amat hebat kerana jet nya tiada `pilot', Malaysia tentunya lebih hebat lagi kerana di Malaysia jet nya `tiada injin."

Maka, gamat seluruh dewan forum dan kata Us Nasruddin, selaku rakyat Malaysia beliau terasa amat malu seperti ingin menyorok muka di bawah meja pada ketika itu...kuah..3

3 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

kesian Ust kita ni...orang lain buat dosa kita pun kena tempias sama.

LanaBulu said...

Malaysia hebat...!!!
Merokok pun hebat jugak..
nak bantu yahudi lah katakan...

Daboi said...

Apa maksud tak da enjin pulak?
tak paham aku,
PAS harus keluar dari PR,sebab PKR dan Anwar Ibrahima akn lacur kan PAS..demi politik beliau,kenapa PAS tak nampak ke..
Anwar egent yahudi NEOCON ..
maklumat ada kat sini:
http://www.anwaraidc.com/anwar-amerika-yahudi/