Thursday, January 7, 2010

JANGAN DOK MEMBELILIT LA..


Pagi ni jantung kak leha berdegup kencang...Hari ini kes DS Nizar akan diketahui..
Tadi ziarah blog maklong..nampak gambar ular telan kambing di Kedah..Kak leha dok bayangkan..macam mana la azabnya kambing tu masa kena belit dengan ular sawa tu..Ish..gerunnya..seram..

Adakah DS Nizar hari ini akan dibelit begitu juga oleh hakim-hakim ini...Na'uzubillah
anak kak leha selamber..aje main dengan ular ni..comel pulak ular tu..

Jika semua ular boleh buat kawan begini aman dunia..Ish ..lagi kuat degup jantung ni...

ular ni tak meleleh pula air liur tengok budak ni..banyak isi tu..dapat belit ni..3 hari tak makan tak pa..ada sparecock..


tapi jangan jadi macam ular dibawah ni..dia baham kambing hitam..kan dah kena tangkap..padan muka jahat sangat...
La..kesiannya mereka berdua ni..kak leha tak mau la kata hitam tak sopan..kata lah gelap..kenapalah mereka ni..dah nak jadi Sirul dengan sapa nama lagi sorang tu...ish.. tak ingat pulak dah nama dia...korang ingat kut...
depa dua orang tu jadi macam bawah ni juga ka...kesian dia...apa nak buat ni jantung masih berdegup lagi ni..apa keputusannya..mahkamah oh mahkamah..hakim oh hakim..
JANGAN MEMBELIT NO.....

2 comments:

Ayid said...

Mentang-mentang dia 2 orang ini kulit hitam, dah nak jadi kambing hitam. ka ka ka. Hancur rakyat buat UMNOngok ini

anak muallaf said...

Salam,

Akak tak kata 2 orang ni hitam na..