Monday, December 28, 2009

KEMBALI DARI BERCUTI..PERJUANGAN MESTI DITERUSKAN..

Seminggu bercuti..banyak emel masuk komplen blog dah bersawang..
Nak ucapkan tahniah kepada adik maya saya kerana telah melangsungkan perkahwinan pada 26 disember 2009 dengan pasangannya seorang doktor.Kesian juga pada pasangan ni lepas ni terpaksa berpisah kerana tugas.Laut Cina Selatan yang memisahkan mereka.Marilah kita semua berdoa agar mereka dapat bertugas ditempat yang sama.

Magat Muto Dehe

3 comments:

ijoks2009 said...

Selamat Pengantin baru..
Boleh tahu siapa pengantin tu.blogger ke?

Sekretariat Parlimen Kota Raja said...

baguslah,

kakak yg baik wajib kena tolong bila adik naik pelamin.

bila tengok disana sini puan sibuk nak menangkan parti kesayangan kita sampai tak cukup tidur dan begelimpangan tidur beralaskan lengan entah dimana, sama lah bila nak dapat adik ipar kan?

tahniah!!! teruskan perjungan kerana parti perlukan Ansarullah seperti puan

tengok keliling kelalang ada juga ahli PAS dah gugur syahid dan sebahagian pula ada yang tidak Istiqamah dalam perjuangan ini.

mereka masih tidur dan ada yang dah futhur.

saya tekan lagi Urusan Daftar Pemilih Baru SPR WAJIB digerakkan oleh JPrK, MTD & UPU bermula hari ini, esok dan seterusnya. Inilah senjata dan kekuatan sebenar kita dalam perjungan yang akan diteruskan ini.

wallahuaklam.

Cikgu Adham said...

slm..
sory la kak, x sempat nk online sgt skrg.. just buka laptop je hhhuhuhu.. bz juga. tterharu betul bila akak siap publish dlm ni lg he hee... thanks doakan kami...