Wednesday, October 5, 2011

JAHIL ARTIS MALAYSIA BERGANDA


Masyaallah, terlalu jahil pandangan mereka terhadap


hukum Allah swt. tanpa sedar mereka telah 


memperbodohkan Allah swt. Ertinya, banyak lagi kerja 


alim ulamak untuk menjelaskan Islam kpd masyarakat 


khasnya golongan artis.


Ruang dakwah kita masih luas.Golongan artis kena didekati.Inilah peluang kita


 mendekati mereka.Jalan dakwah seorang dae'i masih jauh terbentang.

5 comments:

Isa said...

Salam Akak;

Sejak dulu lagi saya dah katakan, kebanyakkannya golongan artis nih adalah ahli dan isi neraka.

Kecuali mereka2 yang sempat bertaubat.

Anonymous said...

komen enot ngan aziz satar paling tak bleh bla....gua pun jahil gak tapi bab hukum hakam agama nih gua biar diam dr bercakap. Tak tau bertanya dgn alim ulamak. Pala hotak dorang nak persoalkan kesesuaian hudud pada zaman nih. woiiiii mangkuk, dah akhir zaman dah nih, lu nak yg mana...yg fasik atau nak jadi umat Rasulullah S.A.W. Lu org cuma ada 2 pilihan. Ingat jadi artis lu org kebal dosa ke

Yong said...

Artis sengaja nak jadi jahil. Mereka semua sekolah dan dah belajar pendidikan Islam. Tapi masih pura2 jahil. Tak payah dekati diaorang ni. Yang perlu kita dekati isteri2 yang ditinggal suami dan anak2 yang ditinggal bapa. Takut mereka ni minta tolong kat gereja.

MOBYDICK said...

inikan artis,ulamak lagi dasyat....siap hina lagi...

Hafriz Mohamad said...

Penin lalat aku dibuatnya..
bleh plak dapatkan pndangan artis..

Kalau nk tanya artis, kena tanya artis2 yg mcm kt post blog PM.. jom singgah jap!~