Tuesday, July 12, 2011

Perjalanan BERSIH 2.0 ..."AKU BUTA PUBLIC TRANPORT"...

Perjalanan BERSIH 2.0 ..."AKU BUTA PUBLIC TRANPORT"...

Terima kasih sahabatku Saidah Hairan yang menyediakan hospitality buat saya ..Saya tidak pernah menggunakan public transport ke KL..Tercangak2 macam kera masuk PUTRAJAYA..Apa yang hendak saya kongsikan disini ialah bagaimana , apabila kita hendak ketempat dan niat serta matlamat yang sama banyak bantuan yang datang..Ramai anak muda yg menbantu saya..Bila sampai di KL Central sy dah termangu disitu kemana nak tuju..Seorang anak muda datang hulurkan bantuan..Semasa saya keluar saya tidak touch kad touch n go..sbb anak muda ini pekerja disitu...maknanya saya naik komuter tadi free la..Begitu juga anak muda ini naikkan saya LRT hingga ke Masjid Jamek..Semuanya free..Terima kasih anak muda moga jasamu ALLAH Yang membalasnya..Dengan keadaan manusia yang mmg ramai disetiap station.. Saidah menunggu saya di Masjid Jamek



tunggu catatan perjalanank lagi..ini gambar pagi 9 julai jam 9 pagi..jalan lengang..sbb ditutup..Kami dari Gombak dan semasa melalui Bulatan Jln Pahang polis sudah tutup ,jalan..Alhamdulillah kami melepasi sekatan itu sebab Saidah antara orang yg good comunication dgn polis..

1 comment:

Diyana said...

awatnye sikit sngt ceritanya....