Wednesday, June 8, 2011

UMNO-UTUSAN 2X5=5X2


UTUSAN Malaysia tidak habis lagi meroyannya.Ditambah lagi dengan bebel  Dr M. Kenapa mereka kecoh sangat dengan saf pimpinan PAS yang terkini.Mereka , UMNO bimbang sebab “gila Angau” kerana salam dihulur tiada sambutan.Mereka tahu Mat Sabu bercerai nyawa dari badan tak akan bekerjasama dengan UMNO .

Hari itu dicanangkan ANWARISME masuk dalam saf pimpinan PAS.Hari ini KARPALIRISME pulak masuk. UMNO memang jahil , PAS menolak ,malah Islam juga menolak “ISME” ini semua.Gugur syahadah mereka yang berpegang pada “ISME” termasuklah Nasionalisme…Inilah syirik yang cukup seni diserap oleh pemimpin UMNO.
Mukhris juga menyifatkan PAS sombong kerana tidak mahu menerima perpaduan “MELAYU”.Perlukah PAS berpadu dengan UMNO atas dasar Melayu? Kenapa tidak ajak PAS berpadu atas dasar ISLAM.Jelas UMNO tidak memperjuangkan Islam.

Utusan adalah Media UMNO yang memutar belitkan cerita, kerana akhbar ini hanya dibaca oleh masyarakat luar bandar yang sentiasa di”perbodokan” UMNO.Jika Melayu pandai, UMNO lah yang paling risau apabila orang Melayu menjadi pandai..Bila orang Melayu menjadi pandai pastinya , akan terjadi sejata makan tuan.

No comments: