Thursday, May 19, 2011

ALAHAI JAWATANKUASA PEMILIHAN..MUKTAMAR PAS PUSAT

MACAM MANA NAMA DR DZULKIFLI AHMAD TERCICIR ???

Sungguh pelik bila saya terbaca di greenbog..Awalnya nama Dr Dzul tak ada.Walhal saya ada dengar pencalonan yang diterima untuk Dr Dzul dari kawasan hampir 60. Malangnya nama Dr Dzul ada pulak bila Dr Hatta bising-bising. Sabotaj ke...Akhirnya timbul balik nama Dr Dzul..timbul disini..


""Sepatutnya Jawatankuasa Pemilihan melantik pemerhati pemilihan calon.Pemerhati ini mestilah orang yang telus dikalangan veteran PAS. Antaranya seperti Tn Hj Subki Latif atau Tn Hj Sanusi Daeng Mariok. Atau sesiapa sahaja yang rekodnya bersih dan dihormati kawan dan lawan.""


Saya melihat tidak adil Setiausaha Agung berada bersama sebaris dengan Dato Halim. Biarkan Dato Halim dengan saf AJK yang di lantik sebagai Jawatankuasa pemilihan. Inilah timbul isu keciciran nama atau "nama sama orang lain"...


Disini "sombong"nya berlaku tanpa ada kalimah minta maaf atas kesilapan tersebut.Alasan keciciran nama Dr Dzul nampak kebudak-budakkan. Alasan nama yang sama dengan seorang lagi. Kesilapan ini tidak patut berlaku kerana jawatankuasa kena buat semakkan sebelum diumumkan kepada media.

1 comment:

Yong said...

Agenda kerajaang perpaduang? Jangan ada pemimpin PAS yang jadi tak malu macam UMPorNO!