Sunday, April 10, 2011

TAKUTNYA BN DENGAN KELANTAN


Apa hal puak bangang ni kaitkan PAS dengan Kelantan. Gerun. takut.Kecut perut. Siap BN Sarawak Tok Guru Kelantan akan turun Sarawak Hari Isnin ni..Mau ada yang lari terkucil dalam kain.

Sinonim PAS dengan Kelantan..Bagai aur dengan tebing.BN takut sangat cerita kejayaan PAS mentadbir urus kelantan dengan baik  disebarkan di Sarawak. BN Sarawak takut sangat cerita kezuhudan Tok Guru Nik Aziz diceritakan di bumi Sarawak.

Bn Sarawak memang gentar dengan PAS. Mereka tidak mahu rakyat Sarawak buat perbandingan Taib Mahmud dengan Tok Guru Nik Aziz. Ketua Menteri Sarawak yang "taste" luar negara tidak mahu rakyat Sarawak kenal siapa Tok Guru Nik Aziz.Habis la.macho Taib yang sentiasa "taste" luar negara..TGNA beristerikan wanita tempatan..Taib berbinikan Mat Saleh dan Lobanese..

5 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum Sdr.

Ini Kg. Melaban atau Meraban? Ha..ha.. memang setan takutkan Ulamak yang berisi!

Anonymous said...

Di kelantan PAS sediakan teh tarik percuma yang salurkan melalui paip kerumah rumah he,he,he. tadbir urus kepala hotak!

Tajul Muluk said...

Haaaa Tunggulah!!! Insyallah seluruh kampung akan jadi PAS nanti...Tak Percaya ? Semua Tok Guru Kelantan sedang atur strategi.....Orang suruh tulis pertama jadi PAS kemuadia orang yang menulis. Penulis tu jarinya pasti bengkok.....Haaa Tunggulah.....

Telok Bakong said...

salam..confirm kg meraban..sebelahnya kg merepek

budi baik said...

tak payah tunggu teh tarik percuma la kan.. kat selangor air percuma dapat tiap2 bulan.. alhamdulillah..
nak tunggu umngok.. takder la jawabnye...