Monday, January 3, 2011

BAKAL BERDENTUM DENTAM LAGI..KERAJAAN PERPADUAN PAS-UMNO???

Selepas ini banyak lagi spekulasi akan timbul dengan terdedahnya berita ini..
NONE
Kepada penyokong PAS jangan mudah melatah. Jika tiada Pakatan Rakyat pun PAS tetap bergerak mempertahankan ISLAM. Sedari dulu lagi UMNO tetap gila talak dengan PAS.Apa hendak dihairankan.Sejarah mengajar PAS, bagaimana PAS ditendang tatkala UMNO kuat. Waktu mereka lemah, mereka datang kepada PAS.

Alhamdulillah PAS tetap bertahan walau apa jua cabaran. Bagaimana Semangat 46 dahulu, siapa yang terkubur? Begitu juga HAMIM, tiada batu nisan untuk dikenang.Bagi orang Melayu di Malaysia hanya 2 parti sahaja yang bertahan. Bagi yang faham agama pasti akan memilih PAS. Bagi yang agama suku bangsa suku sudah tentu memilih UMNO.
baca sini...

InsyaAllah TGNA tidak akan terlepas pandang perbuatan UMNO terhadap PAS. Kita penyokong melihat banjir itu dari paras lantai rumah kita. Tetapi TGNA melihat banjir itu dari atas pucuk kelapa. Jadi jarak penglihatan TGNA lebih luas, berbanding kita.

2 comments:

Anonymous said...

bukan TGNA je yg berfkrn besar sume ulamak dlm pas dan PRESIDEN berfikirn jauh...jgn menerima cerita yang merosakkn fkrn dan hati2 menimbulkan was2 itu kerja syaitan..bukan ahli pas je yg susah bahkan penyokong juga heran..

anakmuaallaf said...

Inilah kerja Media yang suka sebarkan dakyah dan fitnah..Ini juga umpan PRK Dun Tenang...Semoga semua bersatu hati memenangi Islam..