Wednesday, April 14, 2010

ALHAMDULILLAH YB HJ ANUAR ADUN CANGKAT JONG DAH KELUAR HOSPITAL

Alhamdulillah petang tadi YB Anuar dah keluar Hospital.Sekarang beliau berehat di rumah. Sebelum YB keluar tadi MB Mahkamah ada datang ziarah..AM agak-agak ini demi survival politik??Sekarang ni apa program yang PAS buat pasti UMNO akan meniru pakai...

Niat kehadirannya hanya Allah yang tahu.Terima kasih lain kali kunjungilah lagi Hospital Teluk Intan..Intai-intailah apa masalah birokrasi dan careless yang berlaku..Hanya YB Anuar dan keluarga yang tahu...Kasihan AM pada Kak Faridah isteri YB Anuar...Sabar Kak Faridah..

YB Anuar ni memang YB Rakyat..Setiap minggu ada saja aktiviti bersama rakyat..Apa yang AM cukup tersentuh dengan sikap perihatin YB ini ialah bagaimana beliau tidak mendapatkan rawatan di hospital swasta?Inilah yang AM maksudkan YB Rakyat..Beliau turut merasai jerit perit bersama rakyat..AM nak tanya.. Sanggupkah YB UBN dapat rawatan di hospital daerah saja?Apa kelass gitu??


Nasihat AM pada YB rehat dulu..Jaga kesihatan..Bila sudah benar-benar pulih baru sambung balik kerja yang tertangguh tu..

No comments: