Monday, March 1, 2010

HU..HU..NANGIS TAK BERLAGU LA..OPAH MIDAH OII....

'Foto' yang bikin YB Hamidah jadi ber'panau' !

Posted by rakyat marhaen Isnin, 2010 Mac 01
Jika dulu YB Hamidah Osman cukup bangga dengan kumpulan Marhaban ini. Kumpulan Marhaban Wanita UMNO Kg. Pisang dari Batu Gajah. Nampaknya usaha pencacai untuk memburukan Nizar dimata ahli dan penyokongnya ter-BARAI !

Masakan tidak, dalam usaha berterusan Umno yang didokongi oleh YB Hamidah Osman itu, terus memburuk-burukkan Nizar sekaligus melabel Nizar sebagai 'tunggangan' DAP, akhirnya Wanita Umno di Kg. Pisang tidak mudah termakan hasut cela si Midah. Buktinya ketika kunjungan Nizar ke kawasan itu, kumpulan Marhaban itu meminta agar dapat DS Nizar begambar bersama mereka. Lihat foto diatas.

Apa macam sekarang ! Tentu liur Midah makin pahit. Geng Wanita Umno dah kantoikan dia..! Dalam hati Midah, tak walaq langsung Wanita Umno ni..!

Depan aku, puji dan sokong aku. Belakang aku..kau sokong Pakatan Rakyat.., ciss..!!". Itu tamparan buat Midah. 'Tamparan Wanita untuk wanita'. (baca : Wanita Umno) Kah..kah..kah ! Maka benarlah, apabila MB itu disukai rakyat, dan dihormati maka dia akan dihormati oleh kawan dan lawan. Bukan seperti Umno, dan si kudetanya. Jangan ada yang keluar kahak bila terserempak dengan Midah dan Zamri sudah..!

Kes ini memang kes kantoi yang Midah tak mau tengok. Tapi nak buat macamana kan Midah..! Kadang-kadang tidak selalu pipi kita akan licin selamanya, sekali sekala 'panau' akan datang jua..!! Menempek ke wajah kita. Ketika itu, memang kita rasa ber'panau'.

Jangan ada yang kata, wak 'photoshop'kan foto ni pulak. Namun kena terima hakikat bahawa, Umno sudah mula meluat dengan kudeta dan Midah.

Memang patut pun, kisahnya Umno Perak dah pecah kepada 3 ada benarnya. Kisah geng 3 stooges tu nanti wak paparkan diposting akan datang.

2 comments:

Na'im Nikmat said...

Salam Akak ,
Bukan berpanau jer siap hangin satu badan..si minah sempit ni....

Ayid said...

Yang bertumpuk kat muka opah Midah tu apa ye. Geli le..