Monday, December 14, 2009

SANTAI JAP...GANASNYA LELAKI NI...

LELAKI TERTELAN ALAT KAWALAN JAUH TV

[1.jpg]

X-ray Huang Chen menunjukkan kedudukan alat kawalan jauh TV itu.

Pasukan perubatan di China tidak dapat menemui punca mengapa seorang pelajar yang mabuk mengalami kesakitan di bahagian punggungnya - sehinggalah x-ray menunjukkan ada sebuah alat kawalan jauh televisyen tersangkut di punggungnya.

X-ray yang mengagumkan itu menunjukkan Huang Chen, 19 tahun mempunyai alat kawalan jauh TV di bahagian atas punggungnya.

Polis percaya ia sebahagian daripada satu usikan daripada oleh teman rumahnya pada Chen apabila ia pengsan kerana mabuk selepas 'minum' di Changsha, selatan China.

'Kami tidak tahu dari mana hendak bermula. Terdapat pendarahan sedikit tetapi dia mengatakan apa-apa berkaitan alat kawalan jauh. Kami sungguh tidak percaya sehinggalah jkami melihatnya sendiri pada gambar X-ray,' kata Dr Wei Lung Zhi daripada Hospital Hunan Hangtian.

'Dia berada dalam keadaan stabil buat masa ini, tetapi alat kawalan jauh itu pastinya telah rosak,' tambahnya lagi.

4 comments:

Ayiem said...

Itulah bahana minuman keras atau arak.....

Islam mencegah bukan mengubati....

rosnanie said...

Mabuk sampai jd macam ni... alhamdulillah Allah dah haramkan arak kepada umat Islam. Ni pun ada yang berani2 lagi togok benda haram ni

kes kartika pun tak setle lg, banyak sgt tgn ajaib sampai tak jadi nak sebat

anakmuaallaf said...

Salam Ayiem,
Islam itu agama yang syumul.Bagi mereka yang merobah kesyumulan Islam itu akan menerima padahnya.

anakmuaallaf said...

Salam Nanie,
Tangan ajaib itu akan diperhitungkan di akhirat kelak.Diatas dunia mereka boleh mencipta 1001 alasan tetapi diakhirat esok mampukah mereka mencipta alasan itu.