Saturday, October 24, 2009

SAMBUTAN HANGAT MUSLIMAT-1 BLACK PERAK


HEBAT MUSLIMAT PAS PERAK


Hari ini sejarah baru dicipta oleh muslimat PAS perak.Sejarah HITAM Perak -1 Black Perak

Ada diantara kontigen muslimat bas mereka ditahan polis.Tapi muslimat pejuang pembubaran DUN Perak tetap mara.Sekatan jalan raya tidak mematahkan semangat muslimat.Kami tetap datang dengan niat yang sama.Kami sehati sejiwa.


Kenapa polis mempersoalkan muslimat berpakaian semua HITAM.Muslimat datang tidak membawa senjata.Muslimat datang bersenjatakan doa.Kami berhimpun secara aman.Kami berhimpun untuk mendengar amanat pimpinan kami.Dimana salahnya Muslimat???????????


Ditempat parking Dewan dan Restoran Ing Hwa,Ayer Tawar hampir 20 orang anggota polis terpacak disana.Di pekan Ayer Tawar tertonggok "balaci merah".Hadapan Masjid Bt 10 Lekir ada roadblock.Jalan menghala ke Lumut juga polis sudah ambil alih.Hari ini ada 2 perhimpunan. HIMPUNAN MUSLIMAT 1 BLACK PERAK dan HIMPUNAN PEMUDA PAKATAN RAKYAT.

Dalam dewan penuh, tiada kerusi kosong.Penganjur menjangkakan kehadiran dalam 500-600 muslimat.Tetapi sambutan hangat ini mencecah ke 800-900 orang.Ada yang mengatakan 1000 orang.Alhamdulillah,Tahniah pihak penganjur.



3 comments:

~PakKaramu~ said...

La ni bukan pasal hangpa muslimat ataupun tak tapi apa pasai hangpa pakai hitam macam mahu berkabung PAS musnah pasai mahu muktamar nak tendang sama nasaruddin Hadi Awang, Mustafa Ali Hasan Ali hu hu hu

Ayid said...

Anak mualaf. Hebat muslimat PS Perak. Konvoi pemuda tergendala perjalan. Tadbir

Jadahnya.. said...

Anak Muaallaf..Jangan Perasan lu hebattt..kalau masih bersengkokol dengan pemimpin yang membelakangkan Syura lebih baik tak payah pegi 1 Black Perak,kerana lu orang dah jadi "Black Goat"..Selalu-selalulah berada dalam kuliah haraki moga-moga lu paham apa itu "Wala" dan apa itu "siqah" terhadap keputusan syura.