Wednesday, October 21, 2009

PEMBUBARAN DUN PERAK..BERSEDIAKAH KITA SEMUA???

PETA PERAK
SEMUA AHLI DAN PENYOKONG HARI-HARI BERCERITA PEMBUBARAN DUN.
BERSEDIAKAH PR ???

BAGAIMANA DENGAN DAFTAR PEMILIH???
BERAPA ORANG PERTAMBAHAN PEMILIH SETIAP KAWASAN???

BAGAIMANA GERAK KERJA PILIHANRAYA???
PETUGAS TEMPATAN SUDAH BERSEDIAKAH???

PRK BUKAN KERJA MUDAH...
KITA BERLAWAN DENGAN KERAJAAN MALAYSIA BUKAN BN...
LONGGOKAN DUIT DARI BN UNTUK KABURI MATA PENGUNDI.
JANJI MANIS UNTUK MEMBUAI PENGUNDI SUPAYA TERLENA SEKETIKA.

SUDAH BERSEDIAKAH PR?????

6 comments:

cikgu pencen said...

Tidak ada sebab mengapa DUN negeri Perak perlu dibubarkan.

BN sudah ada majoriti yang cukup untuk memerintah.

Pemerintahan Pakatan Rakyat telah ditumbangkan oleh ahli DUN nya sendiri. Dua orang dari PKR dan seorang dari DAP. (sudah sendiri lompat keluar parti)

Sepatutnya, PR kena salahkan dirinya sendiri bukan salahkan orang lain.

Anonymous said...

Kalu nak ingat semua nak lengkap dan bersedia tak payah lah bubar Dun biak Umno perintah sampai ke mampossss..

Farhan Rais said...

Persediaan yang perlu d buat

Nak jadi ketua pimpinan.Jadikan kisah salahuddin Al-ayubi sebagai iktibar. Ketika mana beliau jadi ketua memimpin tentera Islam menyerang tentera salib demi membebaskan palestin.Ingat x kish di mana satu ketika salahuddin al-ayubi terpaksa menipu untuk melihat tidak ada seorang pun teteranya berbuat maksiat.Di mana beliau memberitahu beliau ditimpa penyakit.dan ubat yang perlu menyembuhkan penyakit beliau ketika itu adalah arak.Maka ketika di kem tentera itu satu- persatu tentera Islam di tanya siapa yang memiliki arak untuk mengubati salahuddin. Alhamdulillah xdak seorang pun yang memiliknya. Berkat tawakal dan doa pada Allah Palestin dapat di twan dan tentera salib dapat di tewaskan.Jadiakn ianya sebagai iktibai buat pimpinan Islam dalam PR...

Berkat bantuan dari-Nya insya Allah Perak kita akan tawan kembali insyaAllah..

Allahuakbar!!

Anonymous said...

betul .. dah bersediakah ,
semangat melambung lambung .. kerja sudah jalankah.

jgn bila dah letak calon , ada lagi mcm yg malaun 3 ekor tu. lepas tapisan. apa raaa..

tidak cerdik langsung, org mcm tu yg diberi mandat untuk memimpin.

Sekretariat Parlimen Kota Raja said...

Rang daftar pemilih suku tahun ke 3/2009 baru saja di pamer kan oleh SPR .... masing-masing check gerak kerja daftar pemilih baru yang dibuat dari bulan Julai hingga Sept yang lalu.

PAS Kawasan yg prihatin akan mempunyai data base yang teratur dan sempurna untuk membuat perincian dan perbandingan gerak kerja kita berbanding UBN.

Jika tiada pertambahan dan tiada database untuk dibuat perbandingan gerak kerja kita bermula rang daftar pemilih suku tahun pertama dan kedua seterusnya ke3/2009 berbanding dengan UBN maknanya .... faham-faham dah le.

Berbanding dengan Kelantan saya masih melihat Selangor sendiri(saya tak tau Perak walau pun itu negeri saya) terlalu ramai pimpinan yang tidak peka dan tidak fokus terhadap gerak kerja ini.

1999 vs 2004 cuba ingat kembali keputusan undian yang diperolehi oleh YB Dr Syed Azman di Parlimen KT... confident OK tapi jangan over confident, itu bahaya.

PAS kena balik kepengkalan .... ayunan OK .... tapi tiupan angin sukar diduga dari arah mana?.

Sudah bersedia atau sebaliknya ... kita akan hadapi juga dengan kudrat yang ada.

razif
kotaraja

Ayid said...

Indahnya jamaah Islam.Berakhlak dalam mengkritik.