Thursday, August 13, 2009

DOK KALUT APA DENGAN N11 TAPI KAMI DOK KALUT DENGAN H1N1

TSUNAMI NAMPAK OMBAK BESAQ TAPI VIRUS TAK NAMPAK.
Sahabat lama call pagi tadi,tanya khabar sebab dah lama tak jumpa.Dia kata "I nak pastikan yang u bukan calon yang ke 28k H1N1".Lain macam bunyinya..

Baru teringat ada orang-orang perubatan kata rakyat Malaysia akan dijangkiti H1N1 mungkin mencecah 28k dalam masa 2 tahun.Tak ingat dari blog mana saya baca.

Saya tanya sahabat ni tak balik Penang penamaan calon.Hot betul dia.I peduli apa sapa menang..I tak ambil port..La ni rakyat dok tunggu apa tindakan drastik kerajaan untuk mengawal penularan virus ni..

Sahabat saya sebelum ni fanfastic lady..mana-mana penamaan calon dia mesti sampai walaupun beranak kecil..Cukup komited dengan PAS walaupun tak jadi ahli PAS.Siap bawa maid lagi pergi berkempen..Hubby dia senior Exec kat satu kompeni..Pelik saya dok fikir pasal sahabat ni..Kalau tidak dia cukup bersemangat cakap tu bedegaq-degaq pasal penaman calon dan kempen..Hubbynya siap booking hotel lagi untuk dia dikawasan mana-mana PRK.

Korek punya korek..lastly tau juga rupanya dia kena kuarantin..Itu pasal dia pasrah..Ayat akhir perbualannya "kerana H1N1 ni lah I tak peduli N11".

Doakanlah sahabat saya ni cepat sembuh.Ameen.

1 comment:

Unknown said...

salam,

mudaha-mudahan cepat sembuh!