Tuesday, December 1, 2009

UMNO-BN BUSUK TAKUT DOA DAN HAKIM

Kenapa tiba-tiba Hishamuddin anak kepada Hussein tiba-tiba bersuara pasal doa TGNA.Nak berdoa pun salah.Nak baca doa pun kena mohon "tauliah" juga ka lepas ni.Wah lorat jika begitu..
Photobucket
"Tauliah" tu Allah dah bagi pada semua hambanya.Tak payah nak mohon tauliah dari sesama makhluk lagi.Takutnya puak ni pada doa...

Eeeeee...Takutnyeeee...

Sebab takut jugalah 3 orang hakim mahkamah rayuan ditukarkan juga kot..
Menurut sumber badan kehakiman, tiga hakim berkenaan adalah Datuk Alizatul Khair Osman Khairuddin, Lau Bee Lan dan Mohamad Ariff Md Yusoff.
Hakim Alizatul Khair Osman, dalam penghakiman terbarunya menolak rayuan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) untuk menangguh keputusan Mahkamah Tinggi yang mengiystiharkan DUN Kota Seputih sebagai kosong dan kes Anwar Ibrahim, Bee Lan pula dengan kes Krisis Perlembagaan Perak manakala Mohamad Ariff dengan kes Anwar Ibrahim.

Pelik hakim yang buat kerja betul kenapa ditukarkan..??????

Memang patut Mahathir kata "UMNO is rotten to the core" dalam blognya.Ini bukan orang PAS atau PKR atau DAP kata.Tetapi orang UMNO sendiri kata.

UMNO busuk daripada peringkat terendah hingga ke peringkat tertinggi katanya. Di cawangan, ketua cawangan hanya berjuang untuk mengekal dirinya sebagai ketua sahaja. Kenapa? Sebabnya majoriti ketua cawangan dapat jadi pengerusi Jawatakuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung dengan elaun tertentu dan kuasa untuk mengagih peruntukan. Berpeluang juga untuk jadi kontraktor Kelas F untuk projek kecil di luar bandar.

No comments: